Nu har jag tid att skriva

Publicerad 2013-06-28 20:32:00 i Allmänt,

Detta har hänt:
Midsommar = Jobbade på bröllop
Jobbat massvis på nya jobbet :-)
Träffat kycklingar ute hos Cajsa och Peter.
Kännt mig trött på sistone.
Nick har semester.
I morgon kommer Caisa :-D
Nick och jag ska shoppa på måndag (håll i hatten!!)
I morgon blir det jobb och efter det tänkte jag hälsa på Johan och Perry i deras stuga!
 
Tidiga morn'ar med Odde!
Raps-gris!
Vi cyklade till Trettjärn en morgon.
Så Odin fick bada :-)
Jag och Odde. Jenni som fotat :-)
Nick har gjort ytterligare en kniv. Av b.la älghorn och järnvägsspik. My handyman <3
Korvés
Hos Cajsa och Peter!
Höna-Pöna
Alicia och jag på studenten!
 
Här är bilen vi eventuellt ska köpa ;-)
 
 
 
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela