Trötta..

Publicerad 2013-10-31 21:44:30 i Allmänt,

Här hemma är vi trötta, jag och Odin.
Idag efter jobbet åkte jag hem och släppte ut Odin innan vi åkte för att hämta Cajsa. Vi skulle promenera/civilisera oss i Storfors med Odin och även ta ett besök på bolaget och ica. Vi behövde lite grejer inför helgen och även hämta ut Peters paket :) Jag handlade frukt och småplock, lite godis till djuren och en riesling spätlese (sött och gött) och en charles de fère.. Körde bara på säkra kort. Det ska bli trevligt att ta ett glas vin på lördag :) Längesen!
När jag hade släppt av Cajsa så åkte vi hem för att storstäda. Skönt att få det gjort innan helgen. Sen tände vi ljus, kröp ner under filten i soffan och slog på Gudfadern.
I morgon är det fredag (IGEN!?) och då kommer min älskade hem. Det är så roligt när han kommer, Odin bli så glad :)

Nu är vi trötta.. ska bara ropa in lite katter, sedan somnar vi.
 
Foto från matmässan.
Matmässa
Matmässa
Kyrksten en solig morgon!
<3
Vi njöt så när solen kikade fram :)
Ost på jobbet. Älskar bilder när ett finger är med :D
Skulle vilja ha massvis av sådana foton samlade på en enda vägg.
Min smarriga granola :)
bebes <3
Schyssta pumps till mig och Cajsa
Cajsas fina :)
Nu har jag vart och laddat upp igen inför vintern ;)
Det blir såhär när lillebror jobbar på intersport..
Den här luktar jättegott!!
Morgonstund
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela