Tisdag. Ge oss snö!!

Publicerad 2013-11-05 22:23:00 i Allmänt,

Idag kom mitt fina underställ som jag beställt från outdoorexperten. Beställde därifrån i sommeras och var nöjd med kommunikation och leveranstid :) Köpte ett underställ från lundhags med 100% merinoull (särskilt fint och mjukt ull från merinofåret). Ska bli skönt att ha på sig i vinter, ser fram emot kylan :)
Igår var jag bjuden hem till Emelie på fika. Köpte med en blomma från Amandas, lite sent efter som de flyttade in i huset i juli ;) Kul att träffa henne, lite för längesen nu.
Jag väntar fortfarande på Odins nya sele som ska dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst!! Vill ju börja träna honom omgående för drag ;) Tills dess tränar vi på höger och vänster. Det skulle nog ge snabbare resultat att vara i ett mer strukturerat kvarter när man tränar det, där vägarna går kors och tvärs!
En länk till hur du kan börja själv med din hund: Inkörning
Andra roliga klipp jag roar mig med:
 Vindeälvsdraget 2013
Fjällräven polar
 
Vindälvsdraget vore himla kul att åka och kika på nästa år!
Kikar även på spårkartor över längdskidåkning uppe i Funäsfjällen. Tydligen får man ha med hund i de flesta spår så länge se är kopplade, kul! :) Hyra ett par skidor och åka på en tur med hunden till ett vindskydd och grilla en körv låter inte fy skam! :)
Länk: Längdskidåkning i Funäsfjällen
 
Tisdagsmorgon
kul.
Woho!!
Det kom i en liten låda som man kunde dra ut.
Det första jag tänkte var "är det popcorn på kartongen?!"
Nöjd_tjej_89 och en skitig spegel..
Jag börjar få långt hår nu...
Fin kväll vart det idag :)
Knöt fast Oddes reflex på uppe på väskan. Annars syns man inte!!
Söndagstur i skogen.
en trött katt
Fina, fina pumpor :)
G softar järnet
Tänk om man råkade få en riktig lusekofta i julklapp, då skulle jag bli glad :D
Source: google
 
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela