Måndag

Publicerad 2014-03-03 20:10:11 i Allmänt, Malin bakar,

Sitter här hemma och surfar runt på olika sovsäckar. Jag är ute efter en ny i syntet, min är så jävla snuskig nu. Jag har hittat några som verkar lämpade för mig ( 1 säsong ) från Haglöfs.

Den här sovsäcken har mått och skärning som är anpassat för kvinnor och är perfekt för sommarbruk i skandinavisk fjällmiljö. Det lutar åt denna :)
 
I fredags var jag och lämnade in min bil hos bilmekarn'. Jag lagade även lite indisk mat. Med b.la mandelmjöl, russin och kardemumma. Det vart görgött och recept hittar du här.
Efter det for vi ner till Cajsa och Peter för att umgås en stund och det var som vanligt trevligt!
Tog kort på Cajsas fina ägg som hon fått fram :)
 
Förra veckan var jag borta i Källmo och handlade lite olika mjölsorter och körv.
 
Nu blir det bra surdeg!
 
Innan jag matade Sur-Ove så rev jag även ner lite äpple.
God morgon!
Musman retas med fåren :D
Musman och Odin <3
Bröd som jag bakade förra våren. Vackert och gott som attans :)
 
Usch, jag vill inget hellre än att kunna gå in i duschen och bli ren i min egen dusch!! Vi har fortfarande inget varmvatten då vattenpumpen strular än.. det har gått över 1 vecka nu. SKOJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela