Tisdag

Publicerad 2014-03-18 08:37:00 i Friluftsliv, Gröna fingrar, Matlagning,

Hej, här sitter jag med mitt morgonkaffe och min äggmacka. 
Idag gick jag upp 06.30 och gav mig ut och sprang med hunden innan frukost. Troligtvis är detta en engångsföreteelse eftersom jag känner mig själv. Möjligtvis att jag kör en repris i morgon, chansen är väldigt liten.
Manuela Escobar är på morgonpasset just nu. Så jävla spännande att jag knappt kan skriva under tiden.
Förra veckan var jag hos frisören, jag lämnade in bilen på felsökning, jag var i Timansberg och hälsade på Fredrik, jag var på tapaskväll hos Amalia och utflykt i Djupa dalen.
Igår vårstädade jag hela kallhallen. Rev ut mattor, skrurade golv, torkade ur alla fönster, bytte gardiner och slängde skräp. Sen gick jag ut och började småkratta lite löv och ställde ordning en hylla som jag tog ner från kallhallen, där på fick nästan alla utekrukor plats!


 
Blond igen Nästa gång jag behöver färga blir nog Oktober :) Jag blir ju rätt så ljus på sommarn!
Dags att gallra och sätta i plantkrukor :)
Odin på Hillboms brygga.
Gött i gött <3
Djupa dalen. Här såg vi Tjädrar :)
Obligatoriska chokladen.
Odin tittar vad pappa gör.
Nick och Odde
Köpte ägg av Cajsa :D
Min fina hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela