Tisdag

Publicerad 2014-03-25 07:59:00 i Friluftsliv, Gröna fingrar,

Godmorgon. Jag sipprar kaffe i vanlig ordning. Idag får jag lön och då ska jag köpa mig en ny spade, en spetsspade. Jag har en rak just nu, så jävla värdelös!! Tänkte att jag ska forma blomrabatten med skifferplattor.
Jag ska ha röda solroser, vallmo, humle, zinnia, Strandkrassing och jasminblomma. I lådorna ska jag bara ha ätbart!
Tänkte att jag skulle hinna med att tvätta av och olja in utemöblerna om 1 vecka (när man flyttat fram klockan 1 h, hehe)
I helgen var jag häst/husvakt. Det var mysigt att pyssla med hästarna igen, så snälla :)
Den här veckan ska bilen besiktas, sy upp gardiner, städa lite extra och planera lite mat till helgen då vi ska bjuda hem lite folk och fira Nick.
 
 
 
Promenad igår eftermiddag :)
Eftermiddagen igår!
SÅ JÄVLA GOTT!
Så här går det när jag bäddar rent :*
Flyttade över skotten förra veckan :)
Krattade ihop 810 l löv. hehe
Vindskyddet vid Nätsjön. Vi har tänkt fira midsommar i skogen :) Antingen bygga vindskydd här uppe i skogen eller åka till Hällefors.
Jag & Odin på Silverleden förra året!
Emil känner in våren :*
 
 
Haglöfs Matrix Q 50 är snart min :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela